Tuesday, May 22, 2007

Az ut es az elso napok marc.27-28.


Az ut es az elso napok marc.27-28.

Egesz ejjel pakoltam, nem aludtam egy percet sem es olyan hulla voltam, hogy sikerult mar Ferihegyen rossz kapunal varakoznom fel orat, de meg pont idoben odaertem az enyemhez.
A Frankfurti repter nagyon erdekes volt,tele mindenfele emberrel..ortodox zsidok kalapban, fekete ruhaban, pajesszal, fiatal felesegiek csunya cipoben es szoknyaban es vmi kendofelevel a fejukon, aztan muszlim nok,de olyanok,hogy tenyleg csak a szemuk latszott ki, ilyet meg Isztambulban sem lattam, de eleg gazdagok lehetett,arany kismagassarku,es az a 2 kilatszo szem durvan kifestve,meg persze sok hindu, hindu ruhaban a foldon ulve, ott ettek,pelenkaztak,stb, meg nagy darab feketek mellettem..ulohley is alig volt..aztan becsekkoltunk es a benti varoteremben meg volt kb. fel oram a beszallasig es egy oram az indulasig es lefekedutem, beallitottam a mobilt es sokat almodtam es arra ebredtem,hogy mintha hallozna valaki,de csak azt lattam, hogy senki nincs ott,ahol az elobb rengeteg ember volt!!!hat durvan ramjott a para, felpattantam es mesze valahol vki inetgetett,hogy Bangaloreba megyek-e,es hogy siessek,es pont megvartak...
az ut nem volt hosszu, ket helyem volt az 54.!!!sorban,kb. 500 fos volt a gep. Aludtam,indiai filmet neztem,indiai zenet hallgattam,meg indiai kajat adtak,ugyhogy mar ott hozza kellett szoknom
Az immigration eleg kezdetleges volt, a hivatalnokok, ott jatszotak egy tablas,korongos jatekkal, sima fapult, lepecseteltek es mar kint is voltam, meg a vamosokhoz kellett adni egy papirt,csomag is megjott. kimentem es keves ember volt,jo mondjuk hajnali fel1,de mindenki Europabol akkor erkezik, es hat nem vart ott senki,igy leultem es elkezdtem telefonalgatni,majd negyed ora mulva kiderult,hogy kint vartak,csak nem johettek be,en meg magamtol inkabb nem mentem ki egyedul, hatha vmi taxis belekenyszerit a kocsijaba,de egyaltalan nem voltak nyomulosak,mint pl.Mexikoban.Megneztem a WCt mar a repteren,hat nem nagyon erteni mi van,van aza sima lyuk a földben,mint Olaszorszagban is, es semmi se papir se csap, se semmi, csak egy vödör viz ami nem tudom, hogy a lehuzasra volt,mosakodasra, kezmosasra vagy mi.Aztan a csalad lakasan rendes WC volt, de papir sehol csak egy pici zuhany a WC mellett, asszem azzal kell lemosni magad, nekik csak a papir nem tiszta,de mondjuk nincs utana mivel torulkozni..mindegy, WC papir mindig kell hogy legyen naladAztan az egesz furdoszoba egybe van,tehat zuhany,wc, mosdo egyutt,nincs kulon fulke,stb,de sztem ez minden melegebb orszagban igy van,ugysem fazol.Jo meleg van,de bent meg ventillator,es ugy tok jo..meg is lepodtem mindek takaroznak ebben a melegben,de tenyleg kellett.vices volt kint ejjel 25 fok es az indiaiak meleg szoros takaro alatt.
RECEPTION
Szoval 5en vartak,de semmi nagy papir vagy AIESEC ,nehanyukon volt aieseces polo,de mivel fel perccel elotte beszeltunk telefonon,nem volt nehez megtalalni oket..kulonben Aniketet hivtam fol,akirol meg azt hittem hogy lany,de fiu..aztan 3an hazamentek es 2en elvittek Natashahoz.aki rosszul volt,aludt es a csaladja csak reggel tudta meg,hogy ott vagyok! Mint kesobb kiderult aznap este szoltak neki,hogy hadd aludjak ott,mert nincs kinel.
Amikor kocsival vittek hozzajuk, olyan erzes volt,mint amikor legeloszor jottem Mexikoba, meleg, palmak, kicsit kaotikus,de senki nem volt az utcan!!!(na ilyet azota sem lattam) mert 6 honapja az a torveny, hogy fel12 utan mindenkinek haza kell mennie,a bulihelyek is bezarnak,hogy ne kodorogjanak a reszegek az utcan..azert lattam nehany szegenyt a durvabb kornyekeken a szemetben fekudve.
Szoval Natashaval egy agyban aludtunk,de jo volt,ventillator,meleg pokroc..aztan reggel tobben is probaltak ebreszteni tv-t bekapcsolata anyuka,stb,de nem sikerult nekik,csaj nem ment be suliba,en meg aluldtam,ha o is,meg soha ennyit nem aludtam..ott volt fel2..es kb. 12 ig aludtunk..aztan reggeliztunk oatmealt, Amerikaban, aztan beszelgettunk,fogalma sem volt hogy Magyarorszag merre van,de Oslorol is azt hitte,hogy egy varos Magyarorszagon,kulonben 19 eves,de idosebbnek nez ki,mar dolgoztt is REdBullnal,van egy 21 eves artstudy novere, meg egy 12 eves occse aki kb.6-8 nak nez ki. Az apjanak is van vmi baja,mert du 6 ig aludt,amikor nem lehetett bemenni a szobaba,mert ott volt net,aztan nem is koszont,aztan tvt nezett,biztos depis,de Natasha csak annyit monott,hogy morcos…aztan ebedeltunk rizst,meg olyan szosz felet,meg chapati,ami tortilla fele osszekeverve vmi fuszerekkel meg bogyokkal,meg szosszal..annyira nem csipett,es hat forralt szurt vizet ittam,mert mas nem volt.de meg jol vagyok.
Este 6kor kimentunk kocsival, megtortent az elso utetkeles,en mindig atmentem Natasha masik oldalara, hogy felole jojjenek a kocsik, es egy ido utan sikerult atjutnunk, pedig ez egy kis ut volt.
Eleve a masik oldalrol jonnek, tok kaosz az egesz ,,..osszevissza rohangalnak kocsik, riksak, motorosok, scooteresek, biciklik, semmi sav vagy ilyesmi..a kisebbek mindig elorefurakodnak,egy nagy keresztezodesnel vagy 10en allnak egymas mellett. Mivel olyan sokan vannak, a piros lampanal sokszor ket percet kell varni es a lampa felett szamolja vissza a masodperceket 120tol lefele. Mentem mar mindennel kocsi,riksa,busz, motor, scooter, elefantJ Mindegyik egy kulon elmeny, majd kesobb meg irok roluk. Motorral tok jo, csak suhantunk a sok jarmu kozott, hat neha ossze kellett huznom a labam, hogy ne erjen hozza a tobbi jarmuhoz, sisak persze csak a sofornek van errefele, a csaladot meg viszik maguk elott, mogott, 4 en is szoktak egy motoron ulni.

Rogton elso este buli volt, illetve kb. Mindig van csak en olyan messze vagyok, hogy ritkan jutok el. De az elso 2 hetben meg a belvarosban laktam es mentem mindenfele. Ez egy sima fancy club volt, diszko, kaja, bar, terasz egy supermall legtetejen,szabadteri resz is van,es persze hosszu sor,de van lista,amin a kulfodiek rajta vannak, igy nem is fizetsz +free drink, Mexikoban is hasonlo volt. Ott volt rengeteg trainee, vagy 30an vagy meg tobben!!! Kulonben 50-100 an vannak es sokan nem Aieseces, meg akik azok, azok sem igazan, csak traineek. Legtobbjuk holland fiu,nemet lany,van meg finn,norveg,belga, UK,magyar,Mexiko, Hongkong,Nigeria, Kamerun, spanyol, de csak 1-1.Szoval foleg hollandok.
Aztan nem tudtam hogy hazajutni es a magyar srac, aki azota elment mar, mondta, hogy aludhatok a Robertson hazban, ami a fiuk trainee haza es tok jo hely. Eleg soxor kenyszerulok ott maradni vagy a lanyoknal.
A hazariksazas meg kulon tortenet volt, mert alapvetoen taximeter van, de kulfoldinek mindig fix arert akarnak menni, ha meg nem, akkor hosszabb uton megy,mert ugysem tudjuk. Ejjel meg 1,5szeres arert mennenek,de nem voltak hajlandoak,nagyjabol csak a 10.,aki azt sem tudta hova megyunk.ment ezerrel a hindi zene, a dudalasokat sem hallotta sztem,ja mert itt folyamatosan dudalnak, de nem azert, hogy nagyobb legyen a larma, hanem csak jelzik, hogy jonnek, mert sok mindenkinek tukre sincs, meg ugye nem savokban mennek,csak ugy osszevissza elozgetnek.

No comments: