Tuesday, May 22, 2007

Apr.30-majus 1.


Apr.30-majus 1.
Másnap nem is mentem sehova, bácsit elkisértem a közeli központba, de idegbajt kaptam, emrt annyira lassu,meg akkora dugó van állandóan, 3 óránk ment el a semmivel én meg úgy le vagyok maradva, rengeteg mindent kéne még csinálnom, már alig van időm és nem lehet sürgetni semmivel,mert állandóan arról prédikál, hogy nyugi, meg türelem, meg minek rohanni. Csak nekem elég limitált az időm. Kivettem két VCDt, amin összesen 6 film van, hát mondanom sem kell, hogy 2 nap alatt is csak kettőt tudtam megnézni. Aztán otthon moziztunk, bár hallani nem lehetett, meg pizzát is vettünk.
Másnap volt május 1. hát jól kivoltam, hogy akkor most mit is csináljak, mert uyge mindenki úton volt. Aztán irtam egy kcsit, majd találkoztam egy couchsurfingessel és rávetetm, hogy vigyen el Nandi Hillsre, ugyis szuerkocsija volt. Orvos és közben kiderült,hogy NGOja is van,ami aztán nem is ngo,csak volunteereket fogadnak rohadt sok penzert, ugyhogy nagy a bevételük, gyönyörű iroda és akkora és olyan gazdag és modern ház, hogy csak néztem. És roppant örültem, mert nemhogy toast sütő, meg házimozi, meg minden modern cucc volt, de még Nutella is!!!!Ugyhogy teljes volt a boldogság. Szóval nem volt egy bőbeszédű ember, én próbáltam szóval tartani, aztán belefáradtam, de a hegytető tök szép volt. Régen ugyanannak a Tipu szultánnak, akinek már voltam egy palotájában, meg Bangaloreban is van neki egy, szóval neki volt itt erődje, ahol az angolok ellen harcolt. Tele volt május 1. miatt családokkal, párokkal, erdő és kicsit hűvös és rétfélék voltak, de tök szemtesek és kevés fűvel. Megkajáltunke gy olyan helyen, ami kb. Lógott a levegőben és látszódott egész Karnataka, meg rengeteg majom ugrált mindenfele. Volt egy kastély féle gyönyörű virágokkal, amiket általában igy nem látni, mert túl meleg van, de itt öntözték őket. Kb. 1 órát voltunk itt, mert vissza kellett érnie az egyik legjobb barátja fiának az 1 éves szülinapjára, amit egy elit hotelban tartottak a többszáz fős család részvételével. Kiderült, hogy eza abrát ehy hires kannadai filmszinész és nem más, mint a Rajkumar legkisebb fia, az akiről már irtam, hogy istenitik ,mauzóleumot épitenek neki és öldöklik egymást, hogy meghalt. Aztán lassan-lassan az is kiderült, hogy a felső bangalorei tizezer és az összes hires ember a barátja, pl. A WonderLA,India legnagyobb viziparkjanak igazgatoja, a különböző hires hotelek tulajdonosai,stb. Ugyhogy érdekes, mert Indiában lehet teljesen máshogy is élni, ebben az egy napban folyamatosan légkondiban voltam, kocsi, lakas, szálloda, minden szép, gazdag, luxus, tiszta, csini, szóval vkinek az India élménye nagyon függ attól, hogy milyen környezetben van. Érdekes és kényelmes volt ilyet is látni, de azért elég uncsi. És volt fehér puha ágyneműűűűűű!!!!és tv és légkondi és szép fürdő,stb,teljesen civilizált körülmények. Utána én találkoztam egy kávézóban még 2 couchcsal, de vicces volt, két IT gyerek, gujaratból és Kalkuttából, de eléggé az IT fajta, érdekeseket megtudtam az államaikról, de látszott, hogy annyit dolgoznak, ugye főleg késő éjjel az amcsi kapcsolat miatt, hogy nem nagyon találkoznak senkivel. Aztán felvett Dinkel, a másik couch, meg egy haverja, aki szintén az irodában dolgozik, megnéztünk egy filmet és alvás.
Reggel (május 2.) hazabuszoztam, majd este már indultunk is Madrasba.

No comments: