Tuesday, May 22, 2007

APRILIS 15-18

APRILIS 15-18
Du. Talalkoztam a baszk sraccal,akivel mar regota megbeszeltuk,hogy megnezunk egy filmet,mert orulunk,hogy beszelhetunk spanyolul,meg spanyol filmjei vannak.kiderult rola,hogy ujsagiro,meg konyviro,meg improvizator,vmi olyasmit csinalnak,hogy kap egy temat es rogton verkent elmondja es eloadja es egy csomo versneyt nyert,meg jajrak a vilagot ezzel,es az India gyakorlatat es fizetik vkikmeg kapott sok penzt hogy megirjon egy konyvet a tarsadalmi dolgokrol,eprsze mindezt baszkrol..ugyhogy tok erdekes volt,meg gitarozik,enekel,van 4 db.rasztaja hatul,kulnben rovid a haja,ugyhogy eleg viccesen nez ki,tele van piercinggel,de kulonben tok aranyos,egyaltalan nincs oda magatol,es erdekes dolgokt meselt Baszkfoldrol,meg Indiarol,volt most egy meditacios kurzuson,azon a Osho felen,amit a travel chanellen is mutattak,amikor ugralnak,meg nevetnek,meg sirnak egy oraig,ez az a guru,aki vett vagy 50 rolls royst amerikban,meg sok kvetoje van,de eleg furcsa az egesz,mutatot aztan kepet,videoka,es egy mexikoi baratnoje vitte oda,aki most lepett be,illetve ment at az avatasi szertartason ,kulonben ez a csaj tancot hastancot az egyik bulin, a barpulton,mint foszam.aztan a srac fozott kajat,aminek nagyon orultem,mert nem votllt csipos.ja es milvel kap pent tok jo lakasa van,egyedul lakik egy 3 szobas lakasbna,mi tok jo!mondjuk 10e rupiat fizet erte,40eFt.es eleg jo helyen is van,o is NGOban dolgozik.
Huuu..asszem eljutottam vegre maig…olyan faradt voltam,meg rosszul a reggeli setatol,hogy aludtam egesz de.a bacsi tok aranyos,o mondta,hogy aldujak,aztan csak olvastam delutan,meg irtam,meg kaptam beteg kajatJa gyomrom,sztem mar ok,a fejem meg faj,de azert nem rossz,csak itt sosem tudni,hogy ettel vagy ittal vmit,agy elaztal vagy veszett vagy vagy miJ
Kedd este pedig elmentem moziba!!multiplex, shopping center,annyira jo volt ilyen ismeros, tisztabb helyen lenni, ahol semi meglepetes nem erhet, es ismeros minden, foleg mert utkozben talalkoztam megint egy patkannyal,es elegge kirazott a hideg. Az indiai sraccal voltam, es megint meselt egy csomot,pl. kiderult miert nincs temeto Indiaiaban,mar gondolkoztam is rajta,hogy nem nagyon lattam meg,csak talan 1et,es hat kiderult hogy azert,mert mindenkit elhamvasztanak es beleszornak a Gangeszbe. Nyilvan megkerdeztem,hogy mit csinal az a masik sok szaz million, aki nem lakik a Gangesz kozeleben es hat addig otthon tartjak,aztan vmikor tuti elmennek zarandokolni a Gangeszhez,na akkor beleszorjak,vagy esetleg mas folyoba. Mexikoi kajat ettem,volt benne jalapeno,de sok mas csipos cucc,persze nem csiposet kertem,aztan fagyiztunk,es miutan megvettem vettem eszre,hogy 240 Ft volt egy gomboc,mert hogy ezt Olaszorszagbol hozzak.na kosz.
A film eleg vicces volt, mert nem kannada,meg ilyen deli nyelveken ment,hanem ahogy a legtobb film hindi-angol,ami nagyjabol 80% hindi volt es 20 angol,azok is csak olyan kozbeszurasok,d ekulonben tenyleg igy beszelnek am,a hindibe beleraknak osszevissza angol szavakat.a srac egy haz tetejen lakik ugyanugy mint a kockasfulu nyul!!!!!

Szerdán rendes voltam és otthon maradtam, pedig lett volna girls dinner, meg hindi tánc, meg buli, de nem volt pofám megint elmenni. Es a bácsi elvitt vacsizni egy gyönyörű helyre, ami ráadásul itt van a közelben, sosem gondoltam volna, hogy errefele étterem van, ráadásul ilyen szép, olyan, mint a dzsungel cafe a Nyugatinál csak nyitott és igazi növényekkel van tele. Közben viszont megint elkezdett esni és most elég durván, totál eláztunk, mire a kocsihoz értünk, csak mert egy kocsi nem engedett be. Nem nagyon figyelnek errefele a másikra és az utakon úgy előz mindenki,hogy rohadtul nem érdekli, hogy a szembejövő nem fog elférni és simán mennek. Meg ha valaki nem fér el az úton, mondjuk kanyarodna és jön egy másik, vagy ott áll, arrébb nem menne. De azért a vacsi jó volt, meg sokat beszélgettünk.

No comments: