Tuesday, May 22, 2007

APRILIS 13-15 AIESEC TABOR


APRILIS 13-15 AIESEC TABOR

Bebuszoztam,es mivel ne nagyon tudtam a traineek kozul senkit sem elerni,hogy hol vannak,mit csinalnak es cipeltem a hatizsakom,talakoztam egy orara ugyanazzal az indiai sraccal,ugy is mindjart megy el,mondjuk megint 2 ora lettt bejutnom a varosba a buszokkal es hat ez z ut total kikeszitett…iszonyat tomeg volt,most voltak a konyokok a vesemben,meg jon egy barna kez akarhonnan is es nem latod kihez tarrozik,persze csak nok voltak,meg mivel magasabb vagyok,nem latok ki az ablakon,mert alacsonyabban vannak sajna..es kozben a hatizsakkal el sem lehetett ferni,raaasul legalabb 40 percet vartam a buszra,mar nagyon kivoltam,mert egyreszt meglattam az elso patkanyt, vmi lyukbol bujt elo, de ugy megijedtem,hogy elkezdtem kapkodni a labam,meg sikitozni,aztan visszabujt,nem is volt annyira kozel,olyan 1-2 m-re..de a masik szornyu azok az oriasi repulo hangyak…a buszon neztem,hogy masszott az elottem levo pasi gallerjan,es nagyon nagy volt szarnyakkal..aztan leszalltam es tele volt a buszmegallo veluk,aztan kiderult,hogy a varosban is mindenhol iszonyat sokan..fuj,fujj..de valszeg csak az eso miatt jottek elo,mert azota eltuntek..de sajna azt mondjak,hogy a monszunnal minden elojon,nyilvan,csotanyok,stb..meg csotanyt sem sokat lattam,az elejen egyaltalan nem,aztan egyszer egy buliban a fiuk haza elott tok sokan ott rohagaltak,ugyhogy en nem is tudtam kint maradni,mert csak kapokdtam a labam,aztan Gokarnan a matracomon maszott vegig egy,meg itt a hazban egy reggel volt egy es a kiscsaj meg nevetett,amikor kerdeztem,hgy nem csinalnak-e veluk vmit,mondta,hopgy dehogynem bekapjak es megeszikJallitolag Kinaban vagy vhol tenlyeg megeszik..asszem kajak azert olyan csiposek,mert hamarabb tele erzed magad,azert is ettem olyan keveset az elejen,es hat szegenyek voltak..vannak…ugy kell enni,hogy a rizst ossze kell keverni a curryvelami midenfele szoszt jelent,csirkes,zoldseges,akarmilyenes altatalaban csipos es akkor kezzel hamm..de a rizs tok szetesos,nem olyan kinai fele,ugyhogy tanitgatjak,hogy lehet ezt megenni,csak uncsi,hogy mindig koszos a kezed kajalas kozben,meg kezet kell mosni,meg bemegy a kormod ala,stb.
Na,jol kikeszultem a buszuttol,meg szarul is voltam,meg megint nem rakott le ott,ahol kellett volna es egy csomot gyalogoltam,de aztan vhogy sikerult megtalalnom a sracot es elvitt egy pubba,ami tok jo,mert ide kulfoldiek nem nagyon jarnak,magamtol meg nem is talaltam volna meg,ez is vicces hely, kicsit koszos volt,ment ezerrel a rockzene,lehetett popcornt veni,de inni csak sort!!!meg persze kolat meg ilyesmit,de mas alkohol nem volt!asszem van sok hely videken, ahol nem is lehet venni sima boltban nincs,csak vmi speci helyeken,de mivel engem ez nem nagyon erint,nincs sok tapasztalatom benne.Ott mutatott a laptopjan kepeket az utjarol,aztan nekem mennem kellett egy trainne buliba..es pont amikor kimentunk elkezdett esni az eso.mar megint..de most durvan.de mivel aszonta,hogy ez esni fog egy darabig,mondta,jo akkor menjunk es elvitt motoron a helyre,csakhat o sem tudta,hogy hol van,es kozben nagyon durvan elkezdett esni,bar allitolag ez is semmi a monszunhoz kepest..es volt rajtam esodzseki,meg en vittem a laptopjan,de a fejemen persze semmi nem volt es borzaszto volt,abszolut semmit nem lattam es annyira csipte a szemem az es,ami nem csoda,amilyen szmog van itt,es tokre faztunk is,es ugye utazas kozben meg faj is az eso,szoval vicces volt,foleg mert megint eltevedtunk..mindegy aztan meglett a hely,es akkor o hazamnt en meg bementem es egy gyonyoru szalloda volt nagyon sznob es elegans hely,en meg csurom vizesen,medence is volt, de mondjuk esoben mindegy,meg gondolom nem is lehet hasznalni,csak a latszat miatt van,de tenyleg gyonyoru hely volt,en meg jol atoltoztem,aztan mezitlab maszklatam fel-ala,ez a durva,hogy mindenki kis csini volt,mint egy exkluziv klubban, soha nem lattam indiai lanyokat igy,kismagassarku szandalka,top, miniszoknya, mindig churidaban jarnak,ami a nadrag, hosszu felsoresz, meg a kendo elol,de ezek mondjuk a modern lanyok voltak..szuperelegancsosak en meg a egy poloban meg a piros nadragban mezitlab vizes fejjel setalgattam,es persze senki nem mondott semmit..neha azert kenyelmes hogy kulfodinek barmit szabad,pl.ingyen bemenni ilyen helyekre,meg akkor is ha nincs a listan,de azert alatalaban rajta vagyunk,az indiaiakat meg vagy beengedik vagy nem,vagy sokat kel fizetniuk..mexikoban is tokre ki voltam akadva,hogy ez ment,hogy masok 1 oraja varnakmi meg megerkezunk feher lanyok es maga a biztonsagi or hiv oda,hogy menjunk be,amior elottunk 50 ember all,ugyhogy van hogy 1 fiu bekeredzkedne parnak,mert akkor beengeik a fiukat is..persze ez azert van,mert kulonben tul sok fiu lenne ilyen helyeken…persze riksat talalni meg sokkal nehezebb nekunk,mert mindig mindenert tobbet kell fizetni..de azert jo,mert olyan helyekre el lehet jutni,amikre otthon nem jutnek,meg pl.ha lett volna ez a bollywoodi ize,az is csak ilyen helyeken fordulhat elo velem,mexikoba is modellkedhettem volna,itt meg filmben,szoval van jo oldala is ha mas vagy,nem csak az,hogy megneznek es setalo dollar vagy..
Na a buli helyre mar nem fertem be, meg szandal nelkul nem is akartam menni, beszelgettunk a tobbiekkel a medencenel, aztan mivel itt minden hely ugye fel12 kor bezar,bar asszem ez fel1 ig volt,mert pentek volt,meg egy ora mire mindenki kikoszal,szoval hogy lesz utana afterparty vhol,szokott is allitolag lenni,csak en maradok le mindig, hazibuli fele, de akkor meg ezt a helyet nem talaltuk meg, mert vannak itt cimek,csak utcanev egyreszt nincs kiirva,ha ki van irva,akkor kannadul,hazszam,egyreszt nincs kiirva,masreszt nem sorban vannak altalaban hanem osszevissza..szoval gyalogoltunk egy hosszu uton,aztan kiderult,hogy masik iranyba kell,minegy kb.fel ora utan meglett a hely,de kiderult,hogy megsem nagyon mehetunk be,en meg meg mindig hatizsakkal,cipeltem a 3 napi cuccom..mindig azt hiszem tul sok ruha van nalam,de mindig kiderul hogy nem,mert vagy rogton leizzadja az ember,vagy elazik,vagy mindig van vmi..van aki meg tovabbment,de mi meguntuk a setalast es hazariksaztunk….aztan ejjel kezdtem rosszul lenni,reggelre meg mar tok rosszul voltam,meg faradt,ugyhogy fekudtem egesz nap,persze hamarabb le akartam menni az aiesec taborba,ami pentek reggeltol tartott,de itt olyan jol mennek a dolgok,hogy vegulis mi traineek mind szombat este 9 re ertunk oda
Kaptam tobbiektol gyogyszert,nagyon durva hasmenes, gyomorfajas,meg laz..aztan teaztam,kekszeztem..sos keksz nem nagyon letezik itt, ehelyett sos vizet isznak,meg soscukros vizet,meg vannak ilyen asvanyianyag potlo porok, amiket en egyszeruen nem birok megenni,az embernek hanyingere lesz a sos viztol,nem? meg fekudtem,tv-eztunk,meg probaltam aludni,csak a melegben nehez volt.Aztan nagyon mondtak a tobbiek,hogy ne menjek,inkabb fekudjek,de vettem egy hideg zuhanyt..ez eleg viccesen hangzik,mert mas zuhanyt itt nem is lehet venni,csak hideg zuhanytJa taborhelyen mondtak az indiaiak, hogy nincs meleg viz,en meg neztem,hogy nem ertem minek mondjak,amikor sosincs,csak hideg,meg kevesbe hideg,de nem is kell meleg,mert ugyis meleg van,ugyhogy sztem tok jo igy..egy helyen volt meleg viz,na es hat az tul forro volt,meg furcsa is.na es elindultunk a 12 fos buszba 18-an!!!mert eleinte senki nem jott volna,aztan mindenkinek megjott a kedve,es furcsa modon utkozben jobban lettem, pedig pokoli egy ut volt,egy reszt nem fertunk el,masreszt,egy ido utan eltunt az ut es egy utepitesen mentunk vagy20 km-t,orisi teherautok buszok kozott,ami azt jelenti,hogy akkora por volt,hogy levegot alig lehetett venni,de en egy berlini csaj mellett ultem,akivel most talalkoztam eloszor es nagyon jo fej volt,o az elso lany,akivel tok jot beszelgettunk,mindenfelerol szemelyesebb dolgokrol,mert eddig egyszeruen az osszes europai lany eleg hideg es europai,kiveve Evat ,o tok jo fej,Magyar letere,de mondjuk o is dolgozik 1 evet aztan korbeutazza fel vilagot,es mindig mashol el,szoval eleg jol csinalja..Ausztraliaban volt eloszor aieseccel,1,5 evet,es mondta,hogy tok jo volt,alig akart hazajonni,aztan onnan utazott Azsiaba, mert ott keresett eleget aztan itt is marad majdnem egy evet es marketinges es tok jo allast kapott,vezetoi poziciot,ugyhogy jol meg tud elni,es scooterezik is!vele voltam egy szobaban,meg mindig segit ha kell vmi..tok talpraesett,gondolom idosebb mint en,de ki tudja..na neki indiai pasija van,elotte meg hongkongi volt,akivel bejarta egesz Kinat.ja es egesz Azsia bejarasa utan azt mondja,hogy India azert a legdurvabb mindegyik kozul!ugyhogy tok jo,mert ezek utan mar minden ok leszJkerdezte is vki tole,hogy minden Magyar ennyit utazik-e es hat mondta,hogy a magyarok egyaltalan nem utaznak,de ha talalkozol eggyel Indiaban,na az eleg valoszinu,hogy mar sokat utazottJ
Szoval beszelgettem sokat Stefanieval,a berlini csaj, sztem meg hasonlit is ram,vorosebb hosszu haja van,mint nekem,e olyan hasonlo..es 10 evig egyutt volt a baratjaval!!!most 27,de nalam is fiatalabbnak latszik.mindegy.
Szoval vhogy odaertunk,a sofor allandoan eltevedt,pedig csak egy ut volt,az is ilyen fel utfele,es akkor a dzsungel utan,megerkeztunk egy gyonyuru resortba,ami gondolom esos idoben gyonyuro,most kicsit szaraz volt,persze ez ejjel nem latszodott…biztos olyan,mint egy RCI, van medence,szep kis apartmanok,tenyleg szepek, nagy kovekbol,is konyha, szep kozponti hely,hall,novenyek,mintha nem India lenne..persze ilyet nem mondhatok,biztos ez is normalis ittJ
Es hat nagyon jo volt!!!mar nagyon hianyoztak az aieseces dolgok, a partik,a leklesedes,a sessionok,s annyira arnyosak voltak
Kifutottak elenk es nagyon lelkesen fogadtak,elkezdtek enekelni es tancolni a mostani szlogenjuket,meg meg vmit enekeltek,aztan mindenki mindenki t udvozolt,aztan kajaltunk,jo ki sindiai vacsit,mugyhogy nehez itt meggyogyulni ha enni is akarokJ..aztan nekik volt a closing plenary, amiben nagyjabo udvozoltek minket,nev es orszag sihivtak megtapsoltak,aztan volt egy-ket szep erzelmes,zenes ppt,nagy igazsagokkal,egyvicces bejatszak,kepek,ilyesmi..a chair,rajastanbol jott,ott volt az egesz EB,meg a newiek,meg facik,oc-k,stb..mindenki eleg fiatal,de mondjuk en nehezen tudom megallapitani ki fiatalabb es ki nem,kulonebn ez azert van,mert itt 17-18 evesen egyetemistak,ezert van hogy evekkel fiatalabbk,mint mi,de ez neha megis latszik,tok komlyoan veszik,meg dolgoznak rengeteget, pl.amikor vitt minket a traktor egyik apartmantol masikra,mert nem talaltak eleg helyet nekunk,vicces volt,kulonben nyitott traktoron utazni,illetve hatul a platon,es amint megjottunk az osszes indiai fel akart ugralni,hogy ok hadd menjenek egy kort es megcsak le sem engdtek minket,amikor mi mar kb.1 oraja vartunk hulla faradtan,hogy vhova lepakalodjunk vegre,meg zuhany,ilyesmi,ok meg mint a gyerekek.aztan osszevissza matracokon aludtunk,ami csak azert volt idegesito,met a vegen 600 rupiat kellett fizetnunk,ugy hogy en meg csak alig kajaltam es nem is ittam semmit..szoval aiesec tabor itt is draga,
Aztan este jott a fergeteges party, kozlekedesi lampa party,piros,sarga zold+fekete,piros a hagyjal beken,foglalt, zold szabad, a sarga meg a szbaad, de en valsztom meg kinek,a fekete, meg most rogton action kell..na en kekbe oltoztemJakarmi masba is lehett volna kulonebn tok mindegy,az indiaiak nagy resze feketeben volt.es ugye az aiesecespartyk hiresek a durva dolgokrol az indiaiak meg hiresek a konzervativizmusokrol,na ez itt egy keverek volt,indiaiakhoz kepest roppant nyitottak voltak,de azert eleg szegyenlosek.voltak punishmentek,ahol persze osszekevertek traineeket indiaiakkal,es mondjuk jegkockat polon atvinni lany fiunak,meg forditva,egy srac sztriptzelt egy masiknak,meg ileyenk
Aztan boatrace volt es az indiaiak nyertek!!! Aztan speed dating,ahol szembe ulnek fiuk es lanyok es 3 percd van beszelgetni,aztan ha akarsz valaszthatsz,de en csak ultem es neztem oket…aztan jott a buli,de kozbe persze elment az aram,es akkor elkezdtek uvegezni!!!ilyet meg 15 evesen sem jatszottam,de legalabbis akkor lattam utoljara,de nagyon vices volt nezni oket,mert a sim a puszikon kivul mindenfeleket kitalalak,pl.2 asinal egymas mellbimbojat kellett megcsokolni,2 lany felett meg egy pasi fekvotamaszozott,a pusziknal meg volt 2 nagy srac akik tartottak oket,hogy nehogy elmasszanak,vagy ne csinaljak meg..meg volt tojas osszteoros jatek is…aztan jo sok zene meg tanc..jottek az aieseces tancok,tunak,tunak,meg a tobbi es tanutunk jo sok indiaiat is,nagyon lelkesek,es tok jo tancaik vannak..meg a zene is jo volt,ugyhogy reggel fel6ig tancoltunk de a vegen mar csak traineek voltunk..az indiaik meg bent a medenceben ruhastul,pedig tok huvos volt,foleg gondolom a vizben..aztn
Masnap 10kor keles,reggeli ,mutattak ujabb lelkesito ppt-ket,volt egy sessionuk,azalatt mi traineek megbeszeltuk mit fogunk csinalni es mirol beszelni,Gary, a hongkong srac vezette, onagy aieseces,es tok jol megbeszeltuk a problemkat,meg a hianyzo dolgokat.es akkor eloszor o beszelt a tobbikek,meg csinaltunk egy trainee rolecallt…aztan volt 2 case study a francia srac beszelt,aki 9 honapja van itt,meg Eva meselt,aztan csoportokban megbeszeltuk min kene valtoztatniuk,hogy ne legyunk anyira elveszettek,meg magunkra utalva,meg kulturalisan segitsenek,tok hasznos volt,meg nagyon ritka az ilyen..aztan ebed,aztan vissza busz…ja hat eleg buko volt mar megint egyket nyugati,emrt en eredetileg maradtam volna a vegeig,aztan meggondoltam magam es inkabb vissza akartam menni veluk,es kozoltek,hogy nem ferek be!amikor elozo nap18an elertunk,akkor meg kb.12en voltunk,es mondta egy nemet csaj,erre,hogy ulhetek a foldon.mert o nem akar megint kenyelmetlenul utazni!ez ugyanaz a lany volt,aki a csotanyos,pokos agyamnal,mielott barmit is kerdeztem volna,kozolte,hogy nem ferek el az agyomn..termeszetesen elfertem voln,ameg nem is kerdztem tole,szova l kicsit kiakasztoak neha,de mondjuk neki mindig baja van a korulmenyekkel,nem ertem minek jon Indiaba.
Na meg azert rosszul voltam egy darabig,meghat 4 orat aludtunk,de visszafele halISten mar csak 1,5 ora volt az ut.

No comments: