Friday, March 21, 2008

ÚT INDIÁBA ÉS EGY FÉLRESIKERÜLT MEGLEPETÉS


Hat a meglepetes (mármint, hogy meglátogatom Tomit anélkül, hogy tudná) vegulis nem rajtam mult, én tok jo voltam, mindent nagyon jol ki tudtam magyarazni, el is hitte volna, csak hat aki technikai guru, az ellen nem tudok mit tenni. Tomi ugyanis csinal nekem egy honlapot, amin, mivel o csinalja, meg tudja nezni hogy ki ment ra, mikor , mit nezett es hogy HONNAN!!!!!es amilyen szemet es mert nagyon remelte hogy jovok, de felt, hogy nem, hat amikor az isztanbuli repteren neteztem, 5x megkert, hogy nezzem meg mit valtoztatott a honlapon es igy biztosan rajott hogy hat ott vagyok.....hu, de merges voltam, hogy ilyen buta, hogy igy elrontja:)

de azert megleptem, mert egyedul eltalaltam a munkahelyere, amire azert nem szamitott, es pont akkor jottek vissza kajalasbol, amikor megjottem,es eszre se vett es igy jol megleptem..azt hitte, kesobb jovok,vagy otthon varom,vagy felhivom ot vagy mast,vagy ilyesmi...

az ut eleg ok volt, csak 5,5 ora isztanbultol delhiig, a repteren semmit nem aludtam, mert lehetett internetezni,de mar annyira hulla voltam, a gepen is alig tudtam, volt szep romantikus ismeretlen film,annyira szar minosegben hogy se hallani se latni nem nagyon lehetett,(Marcinak: August Rush a cime, tok szep volt, kaja...nem emlekszem, torok mogyoro, csirke, krumpli salata, csoki puding,kenyer,sajt) aztan delhiben mar 2 napja nem aludtam, komoly harcokra volt szuksegem,hogy az emberek elaruljak hol talalok riksat,mert szegeny feher lany egyedul, mert a riksahoz ki kellett menni a repterrol, kulonben alig volt vki ott, es nem engedtek, hogy azzal menjek, csak elore fizetett taxival, ami konkretan 8x annyiba kerult, es hiaba mondtam,hogy eltem mar indiaban stb, egyszeruen nem akartak elarulni,ugyhoy osszevissza koroztem, mire meglett, de akkor meg ok is csak 2x annyiert akartak elvinni,aztan feladtam es visszamasztam a repterre a 40kg-os cuccaimat cipelve, ahol talaltam buszt, ami tok olcso volt es egyenes elvitt a buszmegalloba,de ez igy 3 oraba telt fel ora helyett kb.,persze itt is nagyon feltettek, foleg a gazdag indiaiak,meg akik kulfoldon eltek, hogy jaj szegeny lany egyedul, pedig igazan nem volt mitol felteni, nagyon nem biznak meg egymasban, es kulon elkisert egy masik a buszomhoz: a repteren, meg nem akartak a bankban valtani, mert epp szamolgattak a penzt a maszek valto meg mondta hogy nala ne valtsak,mert o ker comissiot es rosszul jarok, aztan amikor tole is kerdeztem,hogy hol a riksa es hogy nem vagyok hajlando taxival menni,akkor megsajnalt es valtott minden papir nelkul sokkal jobban,mint akarhol,csak ugy kez alatt:)

az utat nagyjabol vegig aludam ,kb.6 ora volt..aztan a vegen ket egyetemista 20 eves srac nagyon feltett, hogy ehes maradok,mert ataludtam a reggelizo megallast es adtak kekszeket es nem engedtek,hogy ne egyem meg,met hogy biztos ehes maradok:) aztan beszelgettunk sokat es Chandigarhba erve is segitettek lepakolni a csomagom a csomagmegorzobe, aztan elvittek oda,ahol a Tomi dolgozik, mert en kideritettem a cimet...

aztan Tomi hazavitt, en aludtam, amig o visszament dolgozni, aztan este lementunk kajalni, meg tancoltunk, meg meseltunk..kb.fel4ig

No comments: