Friday, March 21, 2008

SUFI NIGHT

Viszont elvitt minket egy Szufi estre!!!!Még mindig nem teljesen világos számomra mi is ez pontosan. Kapcsolódik párszikhoz, zoroasztroizmus vallása, kaddafi szent zene, szufizmus filozófiája és transz. Hát mi a transz résznél érkeztünk meg. Egy nyitott templomban összenyomva több száz pasi a földön kucorogva hasist szív és rázza a fejét vagy magát egy óriási dob ütemeire, amit két óriási ember ver. Nagyjából ennyi. Érdekes, de én arra jutottam, hogy olyan, mint a techno,csak akkor lehet élvezni, ha beveszel valamit. Akik szívtak jól elvoltak, én csak szenvedtem a mellem ülő brit gyerek cigijének a füstjétől, az összenyomódott végtagjaimtól és az unalomtól. Persze itt is elment egy másfél órára az áram, akkor még uncsibb lett. Akárhányszor felálltam kiegyenesedni, visszaparancsoltak, pedig nekünk külföldieknek nagyon spéci helyünk volt. Annak ellenére, hogy későn jöttünk, már tömve volt a hely,szorítottak nekünk a falnál. Fél 1-re sikerült meggyőznöm a többieket, hogy most már nagyon várnak otthon. Hát nem volt semmi kijutni. Olyan tömeg lett az éjjel közepén az icipici büdös, saras utcában!Riksa, riksa hátán, autók, emberek. Elég felkapott hely lehet. Abban a megtiszteltetésben is részesültünk, hogy pont amikor mi ott voltunk, megjelentek a híres szufizenész testvérek és az ő dobolásukat hallgathattuk. Különben elég jók voltak, főleg miután egy szaxoféle is csatlakozott hozzájuk.

1 comment:

Dávid said...

Szia Maya!
Nagyon jó a blogod:) Ezek szerint a techno pakisztánban is megy:)

Érezd jól magad, és küldj iyen beszámolókat!!