Saturday, March 29, 2008

A fantasztikus 1.het, ami kikészített



A fantasztikus 1.het, ami kikészített

Hat kikészítettem magam teljesen, mar első heten. Annyi minden történt és annyira nem aludtam és annyira kivolt a gyomrom már most, hogy csak na. Hétfő este csak a szokásos tetőn shisázás, beszélgetés. Ceila, aki most fejezte be 6 hónapos gyakorlatát, szintén CSR uccsó napjait töltötte itt és jól kikérdeztem mindenféléről. Ollllllyyyyaaaaan romantikus, a svájci mamája utazgatott körbe Latin-Amerikában és megismerte utcai zenész brazil apukáját és egymásba szerettek és aztán ő megszületett és ott éltek, és anyuka szoc.munkás, apuka zenész, igazi hippik.

Másnap esküvőre mentünk!!!!!Illetve csak esküvő előtti partryra!!!!Nagyon durva volt, több száz ember, gyönyörű feldíszített sátor, csillárok,rengeteg kaja és gyönyörű ruhás lányok. Órákig vártunk, majd amikor jött a vőlegény kimentünk hennás gyertyás kis tálkákkal mind szép lányok, bevonultunk, vőlegény papával vmi anyag alatt. És akkor kezdődött a nagy buli!!!Először a vőlegény oldaláról táncoltuk körbe a letett hennás gyertyás tálkákat a színpadon, mindenféle vicces indiai koreográfiákkal, majd a menyasszony oldaláról,majd versenybe, majd nagyjából 3 órával később megjött a menyasszony letakart fejjel és végig kendőbe volt a feje, akkor elkezdtek a barátnők bolywoodi koreográfiákat és aztán végre ettünk. Persze csípős volt. De a végén annyira belejöttünk a vicces táncokba, hogy Aiesec táncokat roptunk!!!Voltunk vagy 20-an aiecesek, pedig csak egy tavalyi LCVP tesójának volt az esküvője, tehát semmi közünk hozzá. Mégis a mi táncunk volt a legjobbJ Persze Tunak, tunakkal kezdtük, aztán a tavalyi pakisztáni MC tánc, majd megpróbálkoztak a Cotton Eye JOeval…hát nagy bukás volt nemhogy gyorsan nem tudták, lassan semJjaj de vicces volt. annyira jót szórakoztam , végre tánc és buli!!!Persze itt nincs má buli!Állítólag van egy-két club, de tök drágák és nem megy senki, nem isznak,stb. Szóval az évi 10-15 esküvő a buli, csakhogy mindegyikre más ruhában kell megjelenniük, ráadásul van az esküvő előtti party, az esküvő, meg a reception utána. Meg eleve hetekig tart az egész.

Hazafelé történt egy vicces dolog. 3-an egy házban lakunk, de nekem egy másik sráccal és lánnyal kellett mennem, akik tök máshol laktak, csak azért, mert a srácnak, haza kellett vinnie a csajt és ehhez nekem is asszisztálnom kellett. Tehát egyedül a srác nem vehette haza a csajt, pedig 3 éve ismerik egymást, csak mert mit mondanának a szomszédok, őr, szülők,stb. Durva. Amíg ott durrogtam nekik a kocsiban, hogyhát nem is látnák a szomszédok, úgyis sötét van és csak hazaviszi!!!!,aztán hazafele a srác elmesélte, hogy hát igazából ő már évek óta tök odavan a csajért, de hát nem lehet tudni mi van, mert hát ilyenekről itt nem beszélni. A pakisztániak közül az egyiknek egy trainee a pasija, egy másiknak egy trainee a barátnője és van egy MCVP, akinek szintén pakisztáni és mind egy óriási titok. Nemcsak szülők előtt, hanem mindenki előtt. De itt annyira pletykás mindenki, komolyan, olyan durván,hogyha csak beszélgetsz valakivel már összehoznak vele. Szegények nagyon frusztráltak lehetnek.

Szerda este egy vacsin voltunk egy Aiesec Alumninál, gyönyörű házban, még csomó piát is vettek, meg persze jó csípőskaját, de én akkorra már kezdtem hulla lenni, úgyhogy el is aludtam. Merthogy készülnöm kellett a másnapi prezire!!!!!!

Ami elég ok lett, sztem jó,többiek viccesnek tartottak. Ott ültek vagy 8-an az én főnököm, meg az én osztályomról, plusz HR-es, meg akikkel fogok még dolgozni. Először a két Aieseces MC beszélt az Aiesecről, meg hogy kerültem én ide. Annyira tetszett nekik, hogy még a főnököm is azt kérdezte lehet-e 30 évesen aieseces. Azt hittem van vagy 35. Kicsit elkeserítő, hogy ő már 3 éve van itt, tehát 27 évesen került ide és már előtte is éveket dolgozott egy másik helyen velük, itt meg főnök mióta. És a férje is sok—sok-sok éve megvan….hol vagyok én ettőlL Pedig nagyon modern nőci, inkább brit lehetne, mint pakisztáni. Na, aztán én beszéltem Mo.ról, töri, föci, gazdaság, híres emberek, még a Dius tavalyi diáját írtam át, aztán röviden magamról ,persze egy családi képet is beraktamJés hát nevettek, úgyhogy biztos vicces volt. Reggel még előtt vettek tőlem vért a company medical chek up miatt. Aztán még du. mintha lettek volna vmi találkozók, de már nem nagyon emlékszem. Este már elég beteg voltam, de a legrosszabb még hátra volt. Hajnali fél2-ig kellett várnunk, hogy Cileiát kivigyük a reptérre, 6 hónap után ment haza és hajnali 4kor indult a gépe. Sajna 1 perc rövid búcsú után eltűnt, úgyhogy nagyon bosszankodtunk, hogy 2 órt utaztunk 2 percért. Ezért még benéztünk a McDonaldsba- Itt ez nagy divat. Állandóan Mekibe járnak, van aki naponta!!!Hihetetlen. Hát most én is kénytelen voltam, mert már ebéd óta nem ettem, 3 napja 3-4 órákat aludtam és kezdtem köhögni is. Annyira fáradt voltam, hogy pillanatonként veszítettem az eszméletem, mint amikor vki pont félálomban van. Nem hittem, hogy haza bírok menni. Hát hazabírtam, de a McDonalds, meg a kimerültség megtette a hatását. Másnaptól olyan beteg voltam, egy hétig futottam a WC-re, de 5npig kb. óránként, kicsit lázas is voltam és jött a jó kis hurutos köhögés. Sok oka et, főleg a légkondi hideg nappal, áramtalan ventilllátor nélküli forró délutánok,esték váltakozása, a jó kis csípős kaja, koszos levegő,stb. De itt mindenki átesik ezen. Nekem kicsit már kezd fárasztó lenni.

No comments: