Friday, March 21, 2008

1 evvel kesobb - Pakisztanbol


Hat sajna India ota meg jobban lemaradtam..pedig voltam azota Equadorban valasztasokat felugyelni es Etiopiaban, Kenyaban meg Tanzaniaban is..remelem azt is majd felrakom valamikor, mert fantasztikus elmeny volt

Jelenleg Pakisztanban Aiesec Traineeship, Unilever CSR - iszonyat jo a munka, egyutt lakom egy lakas kulfoldivel, sok Aiesec meg rengeteg mas activity, ugyhogy NAGGGYON JOOOO!!!!Hogy is kezdodott:


Pakisztán fele átmentem Észak – Indián, gondoltam megnézem azt is hamár „errefele” járok. Ez egy kb.1 hetes út lett végülis. Delhibe érkeztem, onnan egyenes Chadigarhba, ahol egy 2-3 napot töltöttem, aztán irány észak. Shimla, régi brit hegyi üdülőhely a Himalája lábánál, Dharamshala, ahol a tibeti buddhisták élnek és a dalai lámát is láttuk és Amritsar a szikhek szent helye. Igazi vallási gyorskörút hindu, muszlim, tibeti és szikh ünnepeket és templomokat látogattunk. Hihetetlen volt. Aztán gyalog át a határon Pakisztánba, ahol fantasztikus fogadásban volt részem. Pár nap a történelmi Lahore-ban az Aiesecesekkel, majd egy 23 órás fullasztó vonatút után Karachi. Azóta meg annyi, de annyi, de annyi minden, hogy nem tudom mikor fogom magam utolérni. Nemhogy le is írniJ

No comments: